Semester i lediga veckan

Wohooo, vi har skaffat internet!
Eller ja, pappa har skaffat en sticka med internet, till stugan.
 
Jag måste bara säga att det är fantastiskt att vara här i Pylkönmäki - men tackar Gud att jag inte pendlar hit varje vecka. Två veckor på året räcker!
 
I onsdags satte jag mig återigen på Isabella till Åbo.
Där träffade jag min vän Atte, som övergav oss för Tax Free kassan.
Av honom fick jag sällskap på bussen till Tammerfors, där vi tyckte att det var otroligt trevligt att dricka vin och cider. Många skratt och många samtalsämnen blev det.
Tack Atte!
Följande dag skulle jag sätta mig på nästa buss till Jyväskylä.
And whatta coincidence, Atte skulle till sina päron som bor just där. Det blev inte mycket bok, läst.
 
Idag är vårt största bekymmer att hitta på vad vi ska äta.
Känns bra.
 
I LOVE PYLKÖNMÄKI.
 
 
I miss my friends.
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0