Hej hej!!

Idag har vi hunnit mycket!
Vi började dagen med att åka till vårdcentralen för en Twinrix spruta.
Jag var skitnervös över att Ville skulle gråta och härja djävulen hos doktorn. Fast i själva verket var det doktorn som härjade med oss. Det tog en väldig tid att få ut den där sprutan. Jag trodde liksom att man bara åkte dti, betalade och fick den - neeej, så lätt var det inte.
 
 
Doktorn: Har ni fått en ordination av en läkare??
 
 
Jag: En vaddå för nånting?
 
 
Doktorn tittar på mig som jag vore född igår, och går iväg.
 
 
Ville fick i alla fall sin spruta, efter några om och men.
 
 
Sen åkte vi till frisören.
Varken Ville eller jag har klippt oss på ca två månader!!
Det var sköönt att bli av med lite hår!
 
 
Vi har lekt med Kikki, Simon och Nattis.
Och vi har ätit och gått runt norrmalm till lekplatser.
 
 
Perfekt måndagssysla!
 
 
 
Ville igår efter kalas.
 
 
 
Nystylad med "Nattis-jag-tänker-äta-dina-rester" minen!
 
 
 
And I promise I will!
 
 
 
På prommis på norrmalm.
 
 
Lekplatsen var höjdpunkten på dan!!
Även för oss vuxna.
 
 
 
 
 
 
Kikki avslutar dagen hos Simon med lite yoga-övningar.
Hon gör ett tappert fösök att få Ville med sig,
men lyckas SÅDÄÄR måste jag säga... 
 
 
 
Eller????????????
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0