En månad sen..

Det här var värre än jag trodde!
Jag måste bara säga:
OH MY FREAKIN' GOD IT'S NICE TO BE HOME!!
And it's nice to have you back, guys!
 
Hela veckan på jobb har vart som en enda dimma.
Jag han bara sätta min fot på båten från Åbo till Långnäs så kände jag att det skulle bli långt.Jag har längtat hem som en liten blå tok! Och det är inte roligt då.
Över lag har det varit en ganska bra arbetsvecka ändå, fast nu blir det tomt ombord när alla sommarextror slutar. Vissa har vart helt underbara och fantastiska!
 
 
Jag åkte på jobb den 11 juli.
Sen dess har jag inte sett mina väggar, mina golv, min toalett, min säng.. ja, ni förstår.
 
 
Igår var det 15 augusti - lite över en månad sen jag for.
 
 
Återigen:
Borta är faan bra, men hemma är trots allt bäst!
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0