UNIVERSEUM

WHATTA FANTASTIC DAY!!
Regel nummer ett, uno, one: Glöm inte kameran när du ska på Universeum!
Jag: Glömde kameran när jag gick in på Universeum.

Tur är väl att Johanna hade sin med, så jag hoppas på att få bilder snart.


Morgon te med dopp såklart.



Efter att ha sprungit ca tio varv runt
busshållplatsen innan bussen kom tog vi oss
en powernap.




Ville med los kaffe gigantos *ler*



Efter en något fartfylld dag med mycket
- hajar
- superstora fiskar
- väldigt små fiskar
- knallröda fåglar
- rockor
- andra fåglar
- GRODOR (favoriter)
- ormar
och
- antastande APA (Ville blev faktiskt påhoppad av en väldigt söt apa inne i djungeln. Det var i ögonblicket, ganska hemskt, men nu i efterhand - hysteriskt roligt!!)
var vi fantastiskt glada över att åka hem igen.




Tack till Johanna också för en fantastiskt trevlig dag i Göteborg.
Och tack för dina ibland längre nerver än jag hade <3




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0