Torsdag

Sol inne, sol i sinne.
Solen har bannimig skinit över hela Skövde, HELA DA'N idag.
Just en sån dag då man bara inte orkar gå ut, man känner sig lite i smådvala hela tiden, nästan som bakis, eftersom kroppen SKRIIIIKER efter viiiiiiiiiiiilaaaaaaa!!

Ville har inte vart på dagis sen i måndags pga snor, host och feber.
Så därför fick jag gå upp tidigt för att släppa mamma på jobb.


TAAACK MAMMA!
Du är bäst i världen!


Hur mycket jag än försökte ljusa den här
bilden, försvann ikke mina ICA-kassar...!
Tur man är "naturligt" vacker.





Efter att vi varit och handlat vid tolv tiden, var jag så slut så jag såg i kors.
Jag försökte locka Ville till lite middagsvila (eftersom han somnade vid 17-tiden igår och vaknade 06.15 imorse) men det gick sådär.
Jag somnade i alla fall. Och sket fullständigt i om världen skulle falla runt mig. 
En timme senare vaknade jag av larmet i min telefon och gick för att titta vad grabb ställt till med när jag sovit - ingenting.
Han låg på soffan och snarkade.



Vattenlek är kul även om man har hosta!



Mammas Hjälte.



Vara störd hinner man också <3





Syster kom för lite middag och kaffedrickning.
Och vid femtiden kom jag på att vi inte varit ute än!!

SYNDERNAS SYND
!!

Ville grabbade sin cykel och vi gick runt Hentorp.



Även om syrran ser ut som en gammal gumma här,
är hon faktiskt bara 25.
Love Yah!
    



Som sagt, imorn ska jag vara en bättre förälder.
En som drar sin sjuka son till stan för att äta sushi.
Sån ska jag vara imorgon!

Det sushi inte botar...



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0