Samtal

En har tagit åt sig av gårdagens inlägg.
Syrran ringer mig 14.20 idag.
Hon jobbar natt.

Jag: Vad gör du uppe den här tiden??

Syrran
: Jag blev väckt..

Jag
: Jaha?? Av vem och varför??


Jag hatar och klarar inte av folk som vill sova, och har på ljudet på mobiltelefon för att de inte vill "missa" nånting. Det är såååå fjortis och det är helt enkelt ingen godkänd bortis!!!


Syrran: Magnus hade lagat mat.


Bara där blir jag chockad, fast det blir jag med allt.


Jag: Mmm, när ska ni skaffa barn då??

Syrran: Aldrig!! Jag läste din blogg igår!





Det är synd att vissa aldrig inser att
man får tiotusen gånger mer kärlek tillbaka..




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0