Jobb

Lappar.
Jag är en lapp-nörd - också.
När jag är på jobb, skriver jag lappar när det händer saker som jag vill skriva om här.

Eftersom jag inte orkar vänta i 15 minuter (minst)
på att internet ombord ska ladda blogg.se så
bloggar jag ju bara när jag är hemma.



Jag hittade en lapp i min plånbok häromdagen.
Men det var från förra passet.
Så, det negativa med lappar är att man sällan kommer ihåg dem.


Det var från mässen en måndagmorgon,
kl 06.46 finsk tid.
Jag går och tar en macka när min morgonkollega, yrvaket, stegar in.
När han får syn på mig, backar han spontant ett halvt steg och utbrister:

- Neeej, ska jag va med dig!

Jag älskar ärlighet!



Nu tror jag att jag glömde min största lapp i hytten när jag for.
För minne är jag ju inte utrustad med.
Så det mesta jag skriver från nu är påhittat skit.






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0