Jobb jobb

Förändringar.
Jag hoppas att jag bättrat mig den här veckan (att jag fick gult kort av restaurangchefen idag för jag hade ena handen hängandes i tummen i ena byxfickan räknas inte!!). Det kändes bättre i alla fall och det kändes som jag var mer aktiv i mitt arbete.
Jag är nöjd.

Min hårfärg.
Det är kul hur folk reagerar olika på min nya hårfärg.
De flesta, eller ALLA, karlar som kommenterat min nu väldigt röda hårfärg, tycker att blondt är att föredra. Medan brudarna tycker att det ser schysst ut.
Vill karlar ha blonds??

En styrman blev helt förstörd när han såg mig:

Styrman: Men neeeeeej!! Vad har du gjoooort??!!!!!!??? Som blond var du den vackraste bruden ombord!!!

Nu råkar jag dock inte vara den som bryr mig om andras åsikter.
I LOVE MY HAIR!




Over And Out




Kommentarer
Postat av: Anonym

Din hårfärg är awsome, och du ÄR en bra arbetskamrat :)

2011-10-15 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0