HÖST

Vi som aldrig får oväntat besök och min hemtelefon som aldrig ringer.
Klockan var ju som sagt runt halv tio när vi vaknade idag.
Guuud va utvilad jag är.
Runt tio ringde det oväntat på dörrklockan (???).
Jag stod ju i pyjamas och såg att det var David (min grannes underbara son, ca 13 år) som sålde Expressen. Jag såg även att en inte helt vaken Henke stod i sin dörr med ett täcke omvirad sig.
I samma veva började hemtelefon ringa.

MEN GE SIG ELLER!!!

Jag sket i telefon och köpte Expressen av David. 
Sen började ju mobilen ringa.. det var mamma.

Så idag har jag också umgåts med min mamma!
Pappa jobbar den här helgen så jag tänkte tillbringa lite kvalitetstid med henne.
Först kom hon över hit med wienerbröd (som om man inte får nog av dem på jobbet...) och sen åkte vi till stan för lite shopping.

Vi har bara tagit det lugnt!

Bada bastu och njutit av det underbara höstvädret.




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0