Gilla eller inte gilla

Det var en gång en grabb...








Saker Ville inte gillar att göra nuförtiden.





- Klä av sig pyjamas

- Äta macka, gröt, yoghurt till frukost

- Klä på sig kläder

- Stänga av TVn

- Byta lek

- Klä på sig för att gå ut

- Gå ut

- Äta lunch

- Gå på stan och shoppa

- Äta middag

- MIG

- Mina regler

- Vara artig



Saker Ville gillar att göra nuförtiden.



- Va i pyjamas hela dagen

- Dricka mjölk till frukost

- Vara i skogen och kolla hur
vatten rör sig i en bäck

- Leka med lego


- Dricka mjölk till lunch/middag och kvällsmat

- Väcka mig vid halv nio på morgon och säga att vi
sovit färdigt (det gillar jag med nuförtiden)

- Gömma min telefon under sängen




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0