Fredag

Vi for till staden.
Först och främst har jag bestämt att det absolut inte ska bli mer än två timmar tv för Ville/dag!! Punkt. Även om två timmar verkar mycket, men han går därifrån mycket och pysslar med lego eller tåg, men han är såå fast i den där dumburken så jag blir vansinnig.

Vår senaste lek heter: Gömma och hitta tv-dosan!
Jag gömmer - Ville letar..

Jag hatar den där tv:n!!


Idag tog vi bussen till stan för sushi med Johanna och lite för mycket shopping.
Jag blir så glad av Johanna. Och idag blev jag så lycklig.
I do LOOOVE that woman!

Vad shoppade jag då??
- Långkallingar till Ville
- Tröja till Ville
- Fleecetröja till Ville
- Två BHar till mig
- En plånbok till mig

Jag sa ju att jag skulle börja shoppa igen i oktober.
And I feel good dumdadumdadumdadum!!


Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0