Dagen i bilder

This is the end.
Imorse han vi faktiskt va vakna i, jag tror nog det var, 14 minuter och 46 sekunder, innan första bråket började. Men vem räknar???
Näe, men då ville jag ge upp.
Ska det vara såhär på riktigt???

Vi åkte till min mormor och morfar.
För de skulle passa Ville under tiden som jag åkte och tog det där fittcancertestet.

Jag kan nog ha med Ville till tandläkare,
blodgivning, rådgivning, banken etc.
men det här tyckte jag skulle varit lite
too much..

Sen bråkade vi lite om ett par skor.
Fast sen har det inte vart så mycket mera.
FAAAAAAN VAAAA NAAAAAAJS!!!



En så barnkär karl som Simon, får man leta länge
efter. Såå glad att du finns i mitt liv!


Ba's'att'uveetasså!



Vi var och hälsa på katten på norrmalm.



Å torterade katten på norrmalm.



Övar på att rocka rock-ring.




Försöker spela spel med Ville.

 

 

 

Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0