Bebismys

Igår fick jag bebisgosa igen!


Youshi


Rio
   








Over And Out





Kommentarer
Postat av: Välkommen till en ny dagboks skrivare här på mukkis.blogg.se

Hej dagboken i dagboken. Detta är egentligen Hoho´s blogg men eftersom det är för jobbigt att skaffa en egen tycker jag att det är skit bra att blogga i någon annans, då har man ju en massa fans på köpet lixom.

Veckan på jobbet har var hur bra som helst, skrattat hur mycket som helst och verkligen känt känslan, -Fasiken vad jag älskar Hoho! Vi har ganska lika humor och skrattar ganska ofta. Har nog varit på bra humör nästans hela veckan tror jag, förutom när jag får den där förbenade huvudvärken. En gång tog faktiskt Hoho bort nästans all värk, man kan nästans kalla henne för JESUS. En gång gick hon på vattnet också, så hon kanske är Jesus på riktigt.

Idag har jag börjat motionera lite... Tänkte att jag skulle försöka gå ner typ 3 kilo till julen, får se om jag lyckas. Äter en hel del choklad men nu den senaste veckan har jag faktiskt skärpt mig lite. Men bara lite!! Och bara de lilla lilla känns bättre. Följ mig här och se hur jag lyckas.

Gonatt dagboken.

2011-10-27 @ 00:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0