Älskade förbannade trots

Bara för jag skrev det där inlägget om trots häromsistens, har jag fått tiodubbelt tillbaka idag.
Mamma kom hit med lite räkmacka och allt hon begärde i gengäld, var kaffe och lite sällskap. då pappa jobbat natt och bara låg och sov (då hade jag fått tröja och byxor på Ville). Två sekunder senare kom Henke.
GÄÄÄÄNGFIIIIKAAAA!

De for typ samtidigt.
Och jag började prata med Ville om att gå ut.
- Tnat
- Inte än!
- Tenn
- Inte nu
fick jag till svar.

Till slut blev jag arg och kastade hans chinos i golvet och gick till ett annat rum.
Såhär höll det på i en timme, för jag tänker inte anstränga mig för att han ska få åka skateboard, cykla eller ta sig till lekplatsen.

Jag
: Vist, vi kan vara inne och ha tråkigt hela dagen, men det blir bannimig inget TV tittande om det var det du trodde!!!!!(!!!!!!)!!!!!!

Det slutade med att Ville stängde in sig i vardagsrummet och tjurade, och jag satt i köket.
Jag har då ingenting emot att spela Wordfeud, läsa skvaller och dricka kaffe och messa med en kompis i lugn och fred vid köksbordet (för en gångs skull) mitt på da'n.
När hände det senast?
1934??


 



Hämtade lite troll hos mormor och morfar.




Sen for Ville och jag ut i skogen en sväng.
Enda stället utan trots på idag.







Vackert var det då bannimig!



Och kan jag annat än älska den här killen??
Näääe.







Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0