Utgång

Igår var dagen som vi väntat på.
Min byteskamrat, Krista, och hennes pojkvän, Nippe, kom till Skövde och festade.
Vilken höjdarkväll!!
Den går till stjärnorna alltså.
Sjuuukt roligt!


Jag vet inte när jag skrattade så mycket, eller drack så mycket öl (!!!) senast!
Tack för en toppenkväll!



På Husaren/Pims



Syster var chaufför.



SEEEEEPEEEEE
 


Jag och Krista.



Jocke hittade dit och bjöd på sin energi!



Krista skulle bjuda på en drink, men efter att på sistonne märkt att laktos inte är så god vän med min mage, var jag tvungen att tacka nej...


Laktos.... nej tack.



Kan man vara mer mallig över sin nya telefon??



PAAAARTYYYY



Han är så stor och stark!!





Over And Out





Kommentarer
Postat av: Jocke

Man tycker ju att min inre charm borde fångas på nån bild...Men IKKE :)

2011-11-20 @ 22:48:20
Postat av: Mukkis

Men alla som känner dig vet om det iaf

2011-11-25 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0