Treåring hela dan

Innan jag klev upp idag..
..tänkte jag på hur jobbigt det måste vara att vara tre år. Allt måste liksom ske precis likadant hela tiden, annars bryter helvetet löst. Fast jag har slutat vara försiktig.
Mina tvångstankar väcks ju till liv!! Och sånt orkar vi inte med.


1.
På morgon satt vi på toa samtidigt och tydligen råkade
jag torka mig med "hans" papper = KATTASTROFF!

2. Hans pall stod inte på millimetern rätt på golvet, vid spisen, vid det där just, exakt det där dammkornet - ja, ni fattar.

3. Det mesta som inte går som han vill.


But I won't blame him.
Klart det är jobbigt att inte få som man vill alltid.
Om han bara viste vad livet har att vänta *ler*





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0