Stellas Lekland

Jag är så ledig, så det känns nästan olagligt!
Det var för ungefär åtta månader sen jag började jobba vecka-vecka igen, på heltid.
När jag började jobba på Rosella var det liksom inte regelbundet den första tiden (som blev ganska lång). Jag jobbade en vecka här, ledig tre veckor, jobbade två eller tre pass, ledig tre veckor. Det var fantastiskt att vara mammaledig!
Nu har man lite vant sig vid att vara en arbetande kvinna, vara borta emellanåt. Så jag måste erkänna att det känns nästan lite olagligt att vara ledig en halv vecka extra såhär mitt i hösten/"vintern".
Men det är ju skönt!!


Idag var vi till Stellas Lekland här i Skövde.
Simon, Nattis, Ville och jag.  Så träffade vi Elias och Marie där också.



Nattis och Simon tar en match i pingis.




Ville testar biljarden.



Klätter, klätter..



Var den faktiskt så god???



Beror kanske på vem man frågar.



Mongo-Simon uppe i bästa kanan.













Marie och Elias



Simon byggde in sin dotter i gigantiskt lego.




Tack för en härlig dag!!






Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0