Snabbsväng

Två hela arbetsdagar gjorde jag.
Kändes värt.

Igår hämtade syster mig på station.
Och vi for till Ekängen för att fira Johannes som fyllde 18 år.
Jag har känt honom sen han var fyra.
När han var typ sex år började jag sitta barnvakt åt honom.
Jag hämtade honom i skolan, från träningar, hos vänner (jag är väl lite som en i familjen, för man är alltid välkommen hos familjen). 
Johannes och jag har busat och gjort tokigheter. 

Han tror än idag att det var jag
som lärde honom stoppa pommes
i näsan, fast det var min kompis
egentligen.
Inte skulle väl jag lära ett barn sånna dumheter!!
 
Vi drack vin igår, och det var lite så det kändes imorse när man skulle upp för att åka till staden och fixa naglarna.

Nu fixa sig till dopet!




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0