Öppna förskolan

Lek och lär.
Idag messade min syster och frågade vad vi skulle göra.

Jag
: Jag har bestämt att vi ska träffa
Joel, Simon, Katarina, Youshi och Rio
(måste skaffa ett samlingsord för dem!!!) idag.
Sen ska vi basta.

Syster: Jag har besiktning halv tre idag..

Jag: Jahaa, men hör av dig sen.

Något senare får jag ett mess till.

Syster: SATAN, besiktningen är ju imorn!!!

Och jag fick skratta lite..



Lunden, Skövde.
Det är där det händer!
Om man skulle ha tråkigt en tisdag så
kan man alltid söka sig dit mellan 14-16.

Alltid händer det något spännande, om man
umgås med Joel, Simon, Katarina, Youshi och Rio.
Det finns nått för alla smaker.

Ville hittade en tågbana och hela dagen var gjord.



Youshi, som absolut inte skulle krama mig idag..



Rio stöter på brudar.


Rio och hans vackra mamma.



Bröderna... ja, vad ska man kalla dem???
I LOVE YOU anyway!

 



Under fikat bestämde Simon att
samlingsnamnet kan vara The Gang.

Så nu vet ni med.




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0