Mörrn mörrn

..så!! Där gick en vecka till så det bara skrek om det.
När jag kom hem igår, kom jag på vilken oansvarsfull människa jag har blivit hemma.
Nu när jag sköter mig på jobbet, så har den där ansvariga jag, försvunnit här.

För länge sen, typ i slutet av augusti, fick jag ett brev från BILPROVNINGEN.
Tiden jag fick var om den 30 november.
- Ässh, det är ju långt bort det.
Och så kastade jag räkningen á 300 kr, åt sidan.

Nu är det 10 november och jag får syn på den där räkningen.
Inte för att det hänt mer än att betalningsdatumet gått ut och min tid har tagits bort ur bokningen och jag måste ringa och boka en ny tid men, FAAN VA SLARVIG JAG KÄNNER MIG!!




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0