Badhuset

Emma var hit på förmiddagen..
..för lite fika och massage. En härlig brud det där!

Sen for Ville och jag till badhuset!
The Gang minus Simon var där, och det var ett nedra åkande i diverse rutchkanor.
Fast det var ju SKITSKÖJJ!!
Joel lurade in mig i The Black Hole, vilket bara hörs på namnet att den inte borde åkas utan instruktioner.
Det var mörkt, man skulle slå på röda lampor, det blev mörkt, mörkare, mörkast och mittiallt hör man ett ljud från ett MONSTER. - Okej, jag tror inte på monster, men rädd blev jag och jag skrek som en spädis! Fyy faan..

Snyggot aka badvakten som jag gick och drog in magen åt sist jobbade även idag.
Men nu körde jag på en annan taktik: Barntricket.
Jag struntade i magen, jag ser ju ut såhär. Dock borde man nästa gång planera Stellas Lekland efter vistelse på badhuset, om man är ledig en vecka. Upptäckte att jag hade ett blåmärke på ena låret. Det var ca 20 cm långt...
Ni känner säkert till hundtricket, men med barn istället.
Och jag tror jag lyckades ganska bra. I alla fall lyckades Ville charma karln.... pust.



Hemma igen.








Duktig kille som steker själv!





Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0