Jobb-jobb

Den här veckan kan jag bara skaka på huvudet åt..
Såhär i efterhand har den varit ganska underlig.
Den började bra, fast med kyligare väder.
Det gjorde mig ingenting, jag gillar friska vindar och regn.. kanske inte hela veckan dock..
Jaa ja..

Finland vann Världsmästerskapen!
Jag funderar på om det var tack vare mig??
Jag hade sönder mitt ölglas i slutet av första perioden (status: ..passar på att skura golvet med sin öl i pausen).
Och allt var helt fantastiskt.
16 år sen vi tog guld, och nu blev det 1-6.
Fyyfaaaan (ursäkta småbarn) men VAAAAA GÖÖÖÖTT!!

Samma natt gick det mesta tokigt. Jag har både fläskläpp och öm i ögonbrynet.. och efter det har jag inte känt mig som mig själv..

Men jag mår bra.



Spotify har blivit jättekonstigt.
Man får spela sina låtar fem gånger, sen tas de bort från listan.
Det är ju inte mer än att ta hem den igen, men ändå.
What's the point liksom??


Och idag vaknade jag med världens whiskey-Vilma-röst och snorig som f--- (NEJ, NU får jag SLUTA svära!!).




Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0