Frisören

Jag är ju en sån där..
En sån som hatar att göra själv om jag inte absolut måste.
Jag betalar hellre och får saker gjorda, än att gör själv (kanske jag inte litar på mig själv??).

Exempel på detta betéende är:

- Jag köper hellre mat än lagar (såvida jag inte får besök, då kan jag gilla att laga mat)

- Jag skickar saker på dyra lagningar om något krånglar, eller ännu värre - köper NYTT (för jag orkar faktiskt inte med att få saker halvgjorda och tycker det är besvärligt att låta tretton pers laga en och samma pryl (hur ska man då veta vem som gjorde "felet" när varan kommer tillbaka halvhel??))

- Jag tar Ville till frisören (förståeligt??!!! JA!)




Före   


  While

 


Efter 







Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0