Freedom smells GOODAH

Så var jag på väg hem ïgen.
Det har varit en ganska lagom vecka ombord, med ganska mycket folk emellanåt.
Jag bara ÄLSKAR den nya caféterian mer och mer för var dag - det blir liksom inte så mycket folk där, som i förra café. Beror kanske på att den är något större, men det är skönt! Det är så öppet och ljust och det märks knappt att det är 700 pass ombord!
EL FANTASTICO!!

Jag har fyllt år.

Inte var det något viktigt (vem försöker jag lura??? Jag älskar att fylla år och går dagen innan och påminner ALLA jag ser. Jag blir sur om jag inte blir grattad) det var ju tjugoåtta.
STORT TACK till alla som kom ihåg och grattade!


Love yous'!!



Jag fick tårta av Jessika direkt på morgon!




Ett privat glas i kassan av Kyllikki.




Och bästa tröjan av Nippe!







Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0