Fantastiska dag

Hänga gäng på stan!
Idag har vart helt perfekt!!
Träffade Marie på stan och lunchade lite.
Och helt lagom tills vi hade ätit färdigt vaknade Elias.

Och jag håller statistiken uppe.
Han var hos mig jättelänge, och såå nöjd, så nöjd!


Superdupergosisen Elias.



Syster och Simon kom.
Vi gick runt, drack kaffe i den lilla solen som sken, spelade lite munspel.. sånt där normalt som man brukar göra på gatorna i stan i Skövde.. hmm... 

Hela dagen har vart helt perfekt!!!
Tack till alla som varit med och delat den med mig!!


Imorn blir det jobb en vecka.
Så antagligen inga inlägg heller *ler*


Tänker dock först bjuda på lite bilder från morgonens min-show.


Enjoy!





 









Over And Out








Kommentarer
Postat av: Saidsarah

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-06-14 @ 12:45:26
URL: http://saidsarah.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0