Ensamstående TVÅbarnsmamma4

Tiden räcker inte till.
Det finns så mycket man vill göra med två barn, men när de är så starka viljor båda två..
Vi var ute en sväng förut, fast vi har bara EN cykel *pust* och såklart vill ju båda cykla hela tiden.
Det här med att turas om verkar inte vara en treårings refräng direkt.


Vi var till lekplatsen.
Där var vi väl i tio minuter.
En unge springer åt ett håll, den andra åt ett annat, och båda vill ha min uppmärksamhet. Hur ska jag lyckas med det??



Vi köpte lite frukt och Ville blev sur över att bananen gick i två delar = Lipsill!




Ville är ju van att ha mig för sig själv.
Och jag antar han är ganska trött eftersom det blev en tidig morgon idag.
Vi kommer nog gå i däck bådatvå ganska tidigt ikväll...








This is goin' on right now.



"Jag ger dig lite massage" hör jag Ville säga från badrummet.

Sooo CUTE




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0