Ensamstående TVÅbarnsmamma2

Ett litet bekymmer jag har.
Vist är jag glad att FINLAND vann igår, och jag sa till Henke att det inte spelade någon roll alls om jag inte fick sova på hela natten, så skulle jag vara på bra humör hela dagen ändå.

Mmmm...

Ni vet hur det känns när man har torr-rakat sig??!
Typ AAAAAJ!!!

Jag har haft det där svidandet i mina armhålor hela natten!
Och jag rakade mig inte ens igår.
Wierd!!
Jag har inte sovit många timmar, utan bara lidit och funderat på vad det var.

Vid sextiden imorse gick jag på toa.
Det gjorde förbannat ont i armhålorna och jag tog en handduk med kallt vatten och la på det.

Plötsligt låg jag på golvet och skreeeek, på riktigt!
Fy faan va hemskt det var.


Och jag är så lagom schnygg idag!







Over And Out





Kommentarer
Postat av: Akselalise

God bless you

2011-06-16 @ 12:23:32
URL: http://akselalise.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0