31 mars

På onsdagen gick vi i land i Tallinn.
Och det var en stor grej för mig eftersom jag aldrig varit där förut. Det är lite fjantigt men det var det som fick bli min statusuppdatering på facebook..

Eller ja.. det fanns en marknad där utanför terminalen (Sada Market).
Och det kan ju säga vad som hellst, men det bestod av en byggnad, med MAAAASSA små bås, med försäljare/påhoppare/tiggare/just another annoying person.
Man kunde inte gå fram till nånting förrän de var och ryckte i en.

- Kaikki väri, hieno hinta (alla färger, bra pris)!!

Jag tyckte bara det var jobbigt.
Det är inte riktigt så att shoppingjävulen blir tänd på sånt..


Sen for vi och tog en fika och sen gick vi till båten.




Egentligen skulle vi till STAN en annan dag, men det blev aldrig av.. fast jag har lovat att ge Tallinn en andra chans.



Bilden är inte på Sada Market utan på salutorget vi
sen var in på.









Over And Out









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0