10 juni 2011

Efter en halvhektisk dag igår, väntar ännu två sånna dagar.
Idag måste jag:

- Inhandla ingredienser till Villes tårta.

- Kolla upp hur man gör en tårta..

- Vara uppe hela natten för att få ihop en tårta
(jag är nog inte så haj på det här...)






Igår var det uppehåll HELA DAGEN, fram till klockan.. typ fem.
Kvavt var det ändå, så man behövde inte ha så mycket kläder på sig.

Henke, Ville och jag var ut på stan och fixade grejer.
Käkade på Thai House.
Ville smakade på sushi och tyckte "fattist de va goått".

Sen var vi till Boulongerparken och lekte och matade ankor.
Och det fortsatte Henke och Ville med, i sällskap av syrran som anslutit sig, när jag for på föräldrarsamtal på dagis.



AnkmatARN.





Jag fick veta att det faktiskt inte finns något som heter "DAGIS" längre, det heter "FÖRSKOLAN".





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0