'til next time..

Simon, Joel, Katarina, Youshi, Ville och jag + tusen andra gick till Boulonger för att fira midsommar.

Det var längesen jag sett så mycket folk på ett och samma ställe, samtidigt, i Skövde.
Det var som hela stan vallfärdats dit för att resa midsommarstången.

Jag tyckte det var kul att få dansa runt stången.
Det var ju ett tag sen sist, typ 20 år... jaa, jag är äldre än 23, om det var någon som trodde nått annat!!

En som inte var lika imponerad, var min son.
Under hela dansen envisades han att klamra sig fast vid min hals och varje gång jag försökte få han att gå hand i hand istället, stälde han sig framför mig och tjööt "MAMMA, JAG VILL INTEEEE!!!".

Men så skit i det då!

Annars var det trevligt med lite regn och ringdans.






Simon fick sin egen öronhållare.




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0