The Kalas

Jag är helnöjd!
Jag tror inte att ett kalas kunde gå bättre än igår.
Nu kan jag med gott samvete åka på jobb utan ens en uns av ångest (även om jobbet börjar först på onsdag!!).



The Cake






Vid presentöppnandet.
Ville blev så ivrig att öppna paket så han fick lov att göra det innan kaffet.

Synd för han att han har världens kaffeknarkare till mamma...

Han uppskattade allt han fick, ville sitta och titta noga på allt han fick ur paketen.
Och jag stressade honom för att själv få stilla min koffeinbrist.. fyy faan.

Så det är mitt fel om han blir otacksam till nästa år, okej.



Han fick:

- Massa pärlor (
mycket uppskattat).
Både till platta och armband! Vi kommer ha så kuuul med de här!

- Barbapapabok

- SÅPBUBBLOR, maaaaaassooooor med sådana!

- Bilar

- En CYKEL

- Inlines + skydd

- Adidas-skor i tuggummifärger!

- Sparkcykel (
den får vi nog vänta med ett tag, jag testade den och höll på att flyga på näsan direkt!!)

Och säkert nått mer jag glömt.
Han tackar så ödmjukast i alla fall.


Pics.


Guests!



Elias fick prova aprikospurré! Nice värre *ler*
  



Sötaste Youshi (när de skulle hem,
vände Youshi och ropade "säga
hej då ti Makkis!!" så fick jag en
puss på kinden och en kram
).
  



Habblation på trappen!



Villes cykel!




Nattis hittade sin egen stil att
ta sig ner i rutchkanan!



Fredrik offrade sig för en kul
grej!



Ville gillade sina nya skor!




STORT TACK TILL ALLA SOM VAR MED OCH FIRADE MIN ÄLSKADE HJÄLTE!!

Syster
Mummi & Vaari
Anne
Simon Nattis
Joel Katarina (+ bebis i magen) Youshi
Mamma
Henke
Linda Evelina
Fredrik
Marie Fredrik Elias






Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0