Syrran och Leif

GRATTIS!!
Idag fyller min syster 25 år.


Vi (Ville, Simon, Henke och mammaåkte ut till henne på lite kalas på eftermiddagen.
Där fanns även Magnus (min systers pojkvän) föräldrar och syskon.

Trevligt trevligt med hemmagjorda pajer, sen kaffe och glass till efterrätt.
Städat firande.

Efter kalaset i skogen (hos syster) drog vi med oss syster till Leif som firade sin 30:e födelsedag.
Lilleman var ganska trött och jag började förbereda han för att han faktiskt MÅSTE duscha ikväll.


Jag
: Men först ska vi till Leif och sjunga "ja må ha leva" och "fika" lite.
(Det var ju inte direkt te och kakor de bjöd på)

Ville: Jag kan duscha hos Leif!!

Syster: Vilken tur du har Ville, för de ha tvååå badrum! Vilken vill du duscha i??

Ville: Hmm... den blåva!
(som om han mindes att han vart där förut *ler*)



VI GJORDE STORSLAGEN ENTRE MED FALSKSÅNG OCH MUNSPEL.
Tillockmed Ville höll för öronen.


Grabb var lite kinkig och ville HEEEEEM, men fann sig snabbt hos gästerna och åt ostbågar, chips och drack äppledryck med ciderkaraktär.. jag var glad, bara han var nöjd, för jag ville ju vara med att fira dem båda.

Och favoriten Fredrik (guffar) var ju där!



Det kalaset kommer sluta mindre städat
(hoppas jag).



Grattis till er båda!!!
Puss å kram.



(PS. Detta är en gammal bild)





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0