Snart Midsommar

Veckan på jobb har gått mycket bättre!
Jag har inte vantrivts som jag gjorde då för tre veckor sen.
Vi har vart bra gäng och min kollega och jag har turats om att stå kvar i buren.

Alltså, jag har inte problem att stå där när det är full rusning.
Att sälja saker och merförsälja är bland det roligaste jag vet!

Dock är det mycket dötid.. and that I hate!


Det har varit nykterhetsblåsning.
Min chef kom fram till mig och frågade innan jag skulle till sjukhytten:

Chef
: Nåå, Maria, blåser du grönt idag??

Jag
: Joo, det tror jag nog att jag gör, vaddå då?? Litar inte du på mig??

Chef
: Jaa, nää, jooo, eller nää, jag menar joo...


Tack för den.

Största nollan ombord gjorde jag nog
*ler*






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0