Läkare&tandläkare

Morgonstund har kaffe i mun.
Jag hade inte förväntat mig att den här morgonen skulle gå så smärtfritt.
Grabb somna runt halv tio igårkväll.

Imorse gick jag upp vid åtta,
för att hinna dricka kaffe och
äta lite innan vi skulle till
vårdcentralen (öppna mottagningen
är mellan 09.30-10.30
).

Och jag bara HATAR att väcka Ville.
Han blir helt omöjlig och det håller i sig resten av dagen!
Så jag satt i vardagsrummet och drack kaffe, och TACK GODE GUD så vaknade han lagom att hinna få i sig lite mjölk och gröt innan vi "halvstressade" iväg.

Han bara HATAR stress!!


Men han var så duktig!
Jag var förvånad men kände hur min kropp fylldes med nått slags lyckohormon!

Sen åkte vi till stan.
För det här att ha läkarn och tandläkarn i samma byggnad, har jag tyckt vart för lätt...


Han var så duktig hos tandläkarn.
Han berättade han han minsann skulle ge nappen åt kaninerna när vi kommer hem från Finland i sommar.
Att hans tandborste, som han fick av Johanna, som är hans gummor, spelar musik och är jättebra. Men hon glömmer att bromsa på cykeln...
Att han hade fina tänder.

Det var inget fel alls på den här morgon, sist och slutligen.



Jag är en stolt mamma!!!!





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0