Dagen!

Dagen har vart helt perffa, dock lite väl regnig.
Vi for till stan, träffade syster på station, köpte massa tågbiljetter.

Gick till centrala centrum för att se studentkortegen, syrran köpte en baguette.

Träffa Johanna fem minuter.

Gick vidare på stan.

Syster åkte hem - vi fick skjuts hem av Magnus.

Åt fredagsmysmiddag bestående av pastaskruvar, ägg och smör
(men det var gott och grabb åt massor!!).


For till Maxi för att inhandla ingredienser till morgondagens tårtbakande.. öj öj..
(för första gången på en halv evighet har jag lagt bort
något som höll på att bli ett onödigt impulsköp
*klappar mig på axeln* och vi struntade i H&M
denna gången
).

Åkte förbi mor och far för att kolla om de har en "tårthållare" och elvisp (den fick jag till min egen (den är säkert från -80 talet, men såååå snygg och bra, tack mamma!!)).

Arrangerade springtävling ute på gården med lilleman, varpå han vurpar och skrapar knäet - och där var kvällen förstörd...





Efter det fick jag höra på gap och skrik tills han illvrååålar:
JAG VILL SOOOVAAAA NUUUU MAMMAAAAAAH!!
(Klockan var 19.41).

Ingen dusch,
inget bad,
inget avtrokande av sand
och lort - bara välling
med mjölk och skitig
grabb somnade bra!




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0