12 juni

För att få ett lyckat kalas, behöver man;


1. Bra barn
(har bara bjudit bra barn, så - CHECK!)




2. Bra väder
(Solen verkar skina för tillfället, får se hur det är om sex, sju timmar...)




3. Bra tårta
(OJOJOJ; den blir succée.
Vår tårta liknar ingen av dem som finns på google, och jag orkar inte fota den innan den ska fram.. den som är jääääättenyyyyfiiiiken får hålla sig till tåls.
)



4. Bra aktiviteter
(Vara utomhus med sparkcyklar, lekplats och cykel... vad kan gå fel??? Det skulle va om vädret jävlades allt för mycket...)



Jag tror jag lyckats med ALLT.
Men nu ska vi inte vara så svenska så vi tar ut segern i förskott, det kan ju gå åt pipsvängen i sista perioden..

Jag har allt utom; grillkol och cykelpump.. och korvbröd.




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0