Trevlig morgon



Hanna dricker kaffe.
Fantastic to have her here!!





Jag håller på att läsa den här boken om Bingo Rimér.
Förbaskat och sinnessjukt rolig alltså.
Det är ju ganska tragiska saker, men den går liksom aldrig in på djupet,
och det passar mig utmärkt.
Orka engagera sig.

Dock har jag blivit lite kär i Bingo Rimér...

Min nästa bok jag har på läslistan är Martina Haags "Hundpalatset".
När jag läst hennest senaste tre böcker satt jag
på tåg och skrattade högt och ljudligt, folk trodde jag var galen!




I am not a preggo!
Ett tag har jag vart lite orolig, men idag fick jag svart
på vitt (eller blått på vitt) att jag INTE är gravid.
Jiiiihaaaaa!!

Jag ÄR innehavare av en hormonspiral,
men jag menar, Ville är ju en P-pillerbebis så... 

Nu kan jag fortsätta dricka vin med gott samvete
ikväll.






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0