Simsjön

Mycket har man gjort i solen idag!
Man kan säga att vi vart i simsjön hela dagen.

Ville vakna närmare tio idag igen
och sen bar det av till Fredriks
stuga för firning.



Syskonskaran + Ville



Guffar badar sin gudson.



Efteråt ringde vi och frågade lite
vänner om de ville med och bada, men
de var upptagna.
Ville och jag for ändå hem för att packa
lite kläder och handdukar och åkte tillbaka
för lite bad.

Efteråt var han så trött så han somna i
bilen på väg till mammas hus.
Vi skulle bara titta till katten.
Dit kom Nattis och det blev lek.


Det känns lite b att Ville ska till sin far en vecka imorgon..
Jag kom ju hem just!!
Fast jag är väl medveten om att jag behöver den här egentiden. Jag är faktiskt bara barnledig EN VECKA OM ÅRET då jag är hemma.
Men vad är meningen med det??

Nu kommer samma fråga som jag alltid ställer mig den här veckan på året:

Vad gör man när man inte har barn???






Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0