Mer spännande än såhär...

...blir det inte med kläderna på!
För att gå tillbaka dit jag slutade sist.

Tåget kom in 12.58.
Bussen går 13.00.

Vilket resulterade i att jag inte han med bussen..


Jag skickade ett mess till restaurangchefen.

"Det gick inte så bra det här.
Jag får väl shoppa istället.. vi
ses ikväll.
"

Och han ringde upp mig en timme senare:

- Tjeeeena Skövde! Vad har du shoppat nu då?

Jag hade skittråkigt och satt just och åt en sallad.

- En tidning, en sallad och en bok av Bingo Rimér..

- HAHAHA!! Den passar dig tror jag.



Min sista status uppdatering på facebook var:

"Nu drar jag slutsatsen att jag
inte kommer hinna med bussen
till Kapellskär kl 13. Fika någon
i Stockholm?
??
"

Gissa hur det gick när hela facebook krashade av att så många gillade min status och sönderkommenterade den??

Ensam kommenerade jag min egen status:
"Jag tror inte jag vart såhär poppis på hundra år..."




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0