Do you love it - I love it!

Whatta day.
Idag har man inte gjort många knop förrän klockan slog 18.
Innan dess var det mest huvudet som stod i centrum med sina bongotrummor.

Fredrik och jag var och åt på Wallermans.
Tack för maten och sällskapet, vännen!

Jag gick till mina föräldrars hus för att kolla till katten.
Men ingen katt syntes till på två timmar, så jag bestämde mig för att åka hem igen.



Jag råkade omedvetet lura busschaufförn, eller bara spela allmänt dum, helt omedvetet.
Min biljett var giltig till kl 13.18.
Jag gav biljetten till chaufförn och frågade om det är okej att åka på den här.

Chaufför, väldigt barskt
: Jaajaa, det blir säkert bra!!!

Jääävlar, någon hade en dålig dag. tänkte jag.

Senare kollade jag på klockan och insåg att klockan faktiskt var 14.10.
Förlåt, det var inte meningen!





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0