10.32

Jag vaknade för en kvart sen!
Jag känner mig okej.
Solen skiner bakom växlande moln. Det är skönt ute, 25 grader.

Det första jag tänkte när jag vaknade 10.32 var: "Jag undrar vad Ville gör nu.."
Han går det säkert ingen nöd på.
Det är jag som blir nödig.

- Det känns JÄTTEKONSTIGT att vara själv hemma.
- Jätteknepigt igårkväll att man kunde gå till granngården och äta grillat ute, klockan 19.30.
- Att inte gå på tårna hemma för att grabb sover (när han sover så sover han, så man behöver inte smyga, men det blir så automatiskt ju).
- Jättewierd att sitta vid datorn och lyssna på sin favvomusik på hög volym utan att någon vill att man dissar det för Musses Klubbhus.



Jag vill ha en större stereo..
Tål att funderas på.






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0