9 januari

..måste jag nämna att det är 2011?? - Nää..
Vi i norden är de som pratar mest om väder.
När jag var i Brasilien hörde jag inte en kotte nämna något om vädret på två månader. Det var liksom jämna plågor med värmen varje dag. Och folk var nöjda.
Jag undrar lite varför vi inte vant oss vid att det varierar så mycket här.
Tänk att ha samma väder hela tiden - fy fasiken va tråkigt!!
Det är antingen för varmt eller för kallt. För torrt eller för blött.

Vi måste väl bara ha något att prata om här uppigenom.

Idag har vi haft sommar-tema.
Efter att ha haft mellan -5 och -20 grader, full mundering med tisha, långkallingar, huvtröja, dubbla strumpor och vantar, termobrallor, tjock jacka, vinterskor och ändå kalla händer, valde vi att idag bryta en trend.
Idag kör vi på LINNEN (dock inte utomhus)!

Det har ju bannimig vart varmt idag!!
Hela två plusgrader!!

Halleluja - våren är på väg!! NOT!



Vi har slirat runt i halkan med Fredrik idag.
Först var vi till Johan och Christine på lite kaffe och Ville busa runt som en annan kamikaze-pilot (han har inte riktigt hållit måttet som igår.. *ler*).
Sen tog vi en promenix över halva norrmalm.
Träffade Palmträdet som erkände att bebis ännu inte hade setts till.
KEMPPIÄ!!


Sen ramlade Ville vid kylskåpet, och man kan säga att det KOM BLOOOD!!

Fast det som inte dödar, det härdar
*blink*










Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0