18 januari

Så var dagen här..
Jag vet inte riktigt hur jag ska tygla mina känslor gällande imorgon.
Är jag rädd för ett nytt jobb??
Eller är jag rädd för att vara borta en längre period??

Jag tycker allt att det är lite jobbigt att komma till ett nytt ställe, med nya människor och nya rutiner!
Även om jag gjort det förut säkert tusen gånger. Börjar jag bli gammalmodig??
 
Och nu blir det dubbelt upp.
För när Rosella kommer tillbaka, är den ju också en ny båt.
Och sen ska Rosella till Tallinn-linjen i mars och ÄN EN GÅNG (!!!!) nya rutiner och nya människor.

Snälla, kan det bli april snart?????

Jag antar det blir bra när man väl är i karusellen.
Och imorgon börjar den ju.
Så det blir säkert bra.


Jag är bara lite nervös.


Cindy






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0