17 januari

Massage och lek!
Det börjar närma sig.. och det börjar bli lite jobbigt igen.
Det där med Cinderella alltså. Det går i vågor (haha).
Ibland känns det för jävligt och ibland känns det fantastiskt roligt.
Snälla, ge mig styrka att orka med mig själv!!

Idag har jag fått massage och givit massage.
Det är helt fantastiskt att kunna byta. Man mår så mycket bättre i kroppen och själen.

Stina och Rebecka.
Ikväll har vi vart hos våra vänner och lekt.
HUR TREVLIGT SOM HELLST!
Fast det ger mig också ångest när jag vet att det är LÄÄÄÄNGE till nästa gång. Jag önskar att jag bara kunde komma ombord den där båten så jag fick påbörja den långa tiden..
*pust*


Kvällsmacka med thé OCH kaffe.
Hmm...




Våra sööta barn!!



Ena linslusen efter den andra <3



Lägga bokstäver var kul!


 
Vi ska ha SMARTA barn!



Sen tankades det saft och två barn förvandlades snabbt till
virvelvindar.




Katten Mimmi höll sig undan - jag förstår
precis varför!








Over And Out





Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för besöket, är alltid så roligt att träffa er! :) Jättefina presenter och väldigt fina bilder!!

Du ska få en massa pepp-sms! ;)

Kram!

Ps. Vi HAR smarta barn!

2011-01-18 @ 00:28:50
URL: http://enstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0