15 januari

Viss sarkasm, eller??!
Jag upplever att det här hemmet har en viss.. vad ska man säga?
- Humor??

Jag pratar nog inte alltid så Ville förstår vad jag menar (fast andra har ju också problem med att förstå vad jag menar, även jag själv ibland...).
Äsh..

Vi har lite saker som är på sniskan här hemma.
T.ex har vi en lampa på dass som inte fungerar (den har varit trasig sen säkert ett år tillbaka, kanske mer, men varför laga saker som inte är nödvändigt?? Den andra lampan funkar ju utmärkt).
Ville går alltid och antyder på att den är trasig och jag säger varje gång:
- Jaa, vi får laga den nån dag.

För ett tag sen tror jag att han tröttnade på att den aldrig blev lagad, så då utbrast han:
- Henke laga lampan!

I förrgår upptäkte jag att Villes overall gått sönder i grenen.
Just snyggt på en ny overall, jävligt bra kvallitet!!

Och så skulle vi gå ut.

Jag:
Ville, du får ta termobyxorna idag för overallen är sönder i grenen och mamma ska laga det.

Ville tittar osäkert på mig och säger:

- Mamma kommer laga den inte...






(det är inte en likadan overall som jag beskrivit i texten som är på bilden)






Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0