14 januari

Fredagsmys-dag.
Jag har bara älskat den här dagen!
Ingen stress, inga måsten, bara viljor.

Egentligen ville jag fara till IKEA men beslutade sen för att stanna i Skövde.
Henke var över på lite kaffe och sen tog jag och Ville en promenad till södermalm för att hälsa på gamlingarna. Och idag var vi där i TVÅ OCH EN HALV TIMME utan att ens vara i närheten av att få i nerverna på dem!
Det ni.
Ibland bara älskar jag min mormor och morfar såå mycket!!
Puss på er!


Han skulle köra Timmo (djuret) i vagnen själv.



Ville och "vaari".



Sen tog vi bussen till norrmalm och träffa mamma en timme,
sen åkte vi buss hem.


Ville och jag tog ett bad och bara myste.
Han var jätte-kelig och ville hela tiden vara nära. Sån är han oftast bara när han har feber.. men inte idag.
Ett lååångt varmt bad gjorde susen och nu sover han som en liten trast <3


Så blev det såhär då
(me like)
  








Over And Out





Kommentarer
Postat av: Stina

Riiiiktigt snygg frisyr!!!! :-)

Den passade du sjukt bra i!

2011-01-18 @ 15:35:33
URL: http://enstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0