12 januari

Egentid på morgon!!!
Jag vaknar klockan åtta (ganska prick).
Grabb sover..

08.06 Jag funderar på vad jag ska göra nu, för att njuta av min första morgon ensam, de minutrar till som han antagligen kommer sova.

08.07 Sätter på kaffe..

08.19 Grabb sover än..

08.23 Sätter mig i vardagsrummet och glor på Nyhetsmorgon och dricker kaffe..

08.43 Jag har sett både nyheter, sport och väder, med kaffe, i lugn och ro..

08.44 Grabb kommer till vardagsrummet och begär frukost.


Det kom mer snö i natt så nu är träden vackra
igen!




Var och hälsade på mamsen på
jobbet och passade på att äta lite
lunch med henne <3




Ville gillar tvättmaskiner!!



Jag var och handlade en liter mjölk och när jag kom
tillbaka hade de bestigit ett berg, Henke och Ville.




Ville och syster bakade bröd, Henke och jag fick bara titta på (och sedan äta såklart).
Så sjuuuuuuuuuukt gott alltså!!!








Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0