11 januari

Jag har hånglat med Petter i natt.
Det hela började med att jag missat min buss som skulle ta mig till Stadsgården i Stockholm (här är en som inte alls är stressad över 10 dagar jobb på en annan båt om en vecka - neeee!!).

"Typiskt, och jag som är ny på jobbet"
tänkte jag. 

Jag yrade runt där i Stockholm, det var sommar.
Plötsligt låg jag bland kuddar ute på en inglasad balkong i någon förort, som inte var Södermalm - Med Petter!! Och OJ vad vi hånglade. Vi var som två fjortonåringar!!
Och ingen Petter som hellst, utan THE Petter, Petter Alexis.
Plötsligt gjorde det inte så mycket att jag missade bussen eller avgången. Och han var trevlig som bjöd på kaffe
*ler*

Sen vaknade jag.

- Ååh typiskt!


"Jag är Petter Alexis - du kan kalla mig prinsen"





















Annars har det varit en helt vanlig tisdag i Skövde.
Något slirigt men..
Stina och jag for till stan och gjorde ett nytt försök hos tandläkaren.

(Min retainer, eller vad det heter, gick av
häromkvällen och jag ringde tandläkaren
igår och hörde just att jag fick tid samma
dag, men när jag kom dit, var det inte så..
).

Sen hittade vi H&M... need to tell more???

Sååå mycket fint och Maria några hundralappar
fattigare, men jag mår bra nu!!

2 kortkjolar, 1 långkjol och en tunika (+ vanliga svarta strumpor
men det hör inte hit!!
) = godkänt köp!



My shoppingfriend AKA Stina!



Så skulle vi bara tanka bilen innan vi for hem..


Tanken blev full - plånbok tom...








Over And Out







Kommentarer
Postat av: Stina

Ja tack för idag också, shoppingfrienden min ^^

Kram

2011-01-11 @ 21:47:35
URL: http://enstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0