11 januari

Statusuppdatering och uppföljning samt urspåring på facebook.


OBS: Kirsi och Joakim känner inte varandra (vad jag vet...)



"Maria har botat sin ångest med lite spontanshopping idag"
  • Britt och Cristin gillar detta.

Joakim: Botemedlet för alla världens kvinnor :)

för 15 minuter sedan



Maria:
NÄR ska VI ta en kopp kaffe ihop igen??? Var ju TUSEN år sen minst!

för 13 minuter sedan
· 


 

Kirsi: Jag läste spontan-hoppning :-) Det botar ångest helt säkert! Prova lite spontanhoppning på sängen.


för 13 minuter sedan

för 12 minuter sedan


 

Joakim: Ja jag vet...SKANDAL!!!!!
Måste försöka styra upp det snarast!
Kommer hem söndag natt, sen är jag all free :)


för 11 minuter sedan


 

Maria: Ååh, kanske kan tajma in nått där i början av veckan. Ska på jobb på onsdag (till Cinderella.........)


för 10 minuter sedan


 

Joakim: aaa just det...Ser du fram emot det?
Jag har faktiskt skickat in en ansökan dit, lite sugen på att komma tebax. Men det låter skit bra, kan väl höras i början av veckan.


för 9 minuter sedan



 

Maria: Har du mitt nummer? Vi kan ta detaljerna när vi ses ;)


för 9 minuter sedan



 

Kirsi: Joakim, har du en stabil säng att utöva lite spontanhoppning på?


för 5 minuter sedan

 

Maria: KIRSI!! Ei noin sanota!!! ;) (KIRSI!! Så säger man inte!!!) 


några sekunder sedan

·






Sen urartade allt!





Over And Out




·
·
·


Maria: Kirsi: Ei se ainakaan kuulosta yhtä kalliilta ;)  (Det låter iaf inte lika dyrt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0