10 januari

Jag måste bara erkänna - igen!
Jag bor ihop med en kille i värsta coola åldern!!
Ord bara poppar!! Hur som hellst, utan någon som hellst hinder och när som hellst ur munnen på honom.

Idag har vi gjort ärenden på stan med Stina.
Och vi han bara nämna att hennes dotter var hos sin pappa när Ville utbrast "toookit va!!".
Jaa, nog är han hos sin pappa ibland också... vad är så tokigt med det????

Willys hissen.
När vi gått några rundor runt Skövde centrum, skulle vi upp till bilen för att lämna lite varor.
Ville står vid hissdörren när hissen öppnas och tre personer ska ur.
När Ville märker att det kommer ut folk, går han rakt mot dem, viftar med händerna och skriker:
- AKTA PÅ DIG!!!
så högt han kan.

Fyller i.
Jag vet inte om det kommer från min syster, men (nästan) varje gång som jag inte gör som han vill, och han måste rätta mig, säger jag "sorri". Och han fyller snabbt i med "baby".

Stina läste saga.
Villes stora favoritbok är Bockarna Bruse.
Häromkvällen fick min syster läsa den TRE gånger på raken (jag lovar att hon inte hade lika mycket inlevelse den tredje gången som den första... wonder why??).
Idag läste Stina Bockarna Bruse, och jag lovar (!!!) inte ett öga var torrt efter den inlevelsen (eller Villes konstanta kommentar när trollet låter bocken gå över, säger "HEJ DÅÅ!!").


Det är fantastiskt att leva!!
Och det är helt fantastiskt att
bo ihop med en två och ett halvt
årigt barn!




Over And Out






Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för idag, har varit väldigt skoj :)

2011-01-10 @ 20:41:16
URL: http://enstinas.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack själv!!!

2011-01-10 @ 21:16:28
Postat av: Emilrachel

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-07-12 @ 13:58:57
URL: http://emilrachel.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0